full press bootcamp

Full Press Bootcamp / buiten fitness voor:

  • Gecertificeerde personal trainer & bootcampinstructeur.

  • Group Coaching.

  • Afvallen/ obesitas begeleiding.

  • Krachttraining/ spiermassa training.

  • Totale lichaamstraining.

  • Plezierig in een groep sporten.

  • In de buitenlucht sporten.

  • Online educatie voor alle leden.

  • Geen instap eissen! 

Full Press Bootcamp / buiten fitness omvat:

  • Groepsbegeleiding tot maximaal 20 personen.
  • Uur gezellig en flink trainen.
  • Trainingen staan onder het motto 'Get Fit Fast'.
  • Een tweede familie.
  • Een contactpersoon (personal trainer) rijker.
  • Maand en jaarplanning.

Tarief:

 

  • Groeplessen abonnement 3x per week:

  • Maandelijks opzegbaar €39,50 p.mnd.

  • Jaarcontract €35,- p.mnd.

NASM personal trainer

Tijdstip Lessen:

maandag; van 19.30u t/m 20.30u

fitness dinsdag (binnen); van 19.30u t/m 20.30u

donderdag; van 19.30u t/m 20.30u

zaterdag; van 9.00u t/m 10.00u

Lessen worden buiten gegeven in Oud-Beijerland.

Bij slechte weersomstandigheden worden de lessen in groepen van 8 a 12 personen binnen gegeven.

Voor Feestdagen zijn er speciale thema trainingen.

 

Senioren Bootcamp (50+) klik hier!

Bootcamp

Jij wilt graag meer informatie?

Niet lezen, niet horen, niet zien, maar voelen! Kom het eens geheel vrijblijvend uitproberen. Neem deel aan een zeer gezellige groep. We houden rekening met elkaar en proberen elkaar steeds te motiveren. Op den duur wordt het net een tweede familie!

 

Ik 'Duncan' opgeleid en getraind als een personal trainer, neemt iedereen mee in een groepscoaching verband en daarnaast let ik op een ieder persoonlijk en krijg jij zo de personal training te pakken voor een zeer schappelijke prijs! Voor en na de training is er een optie tot een gesprek en wanneer nodig in mijn ogen word jij er persoonlijk uitgepakt en zorgen we voor een persoonlijke gesprek om te peilen hoe het met jouw doel gaat. Ja we pakken dus nog steeds de personal training kant aan in een groepsverband!

 

Wat voor soort training je kan verwachten verandert per maand. Wat belangrijk is om te onthouden is dat we altijd alle spiergroepen aanpakken en werken met verschillende niveaus. Er zijn dus geen instapeisen. Ik kan de zelfde oefening in een lichtere of juist zwaardere vorm laten uitvoeren.

 

Wanneer je lid bent heb je ook toegang tot een ledenpagina waar relevante en interessante informatie te halen valt.

 

Ook kan jij op de ledenpagina de jaarplanning bekijken. Elke maand is er een nieuwe training die zo zijn eigen thema heeft. Zo hebben wij na een jaar alle trainingsvormen behandeld en blijft de Bootcamp heel vernieuwend en leuk.

 

Zou je hiervan een paar maanden missen wegens omstandigheden, dan zou jij altijd nog thuis via het online domein nog een inhaal slag thuis kunnen maken, maar is niet nodig voor om te participeren in andere trainingen. Deze begeleiding is bij de prijs inbegrepen.

 

Voor extra spanning en interesse zijn er zelfs nog challenges te vinden, zo kunnen wij elkaar uitdagen en prijzen winnen. Elk kwartaal is er namelijk een nieuwe challenge. In de trainingen word jij hier stiekem al op voorbereid en tegen het eind van het kwartaal kan jij de challenge afleggen. Misschien ga je zelfs wel met een prijs mee naar huis.

 

De huidige groep varieert al van leeftijden uit de 20 tot voorbij de 60. Maar dit zegt niks over de conditie. Of je nu heel fit bent of niet, ik zal jou uitdagen een stapje verder te gaan.

 

Wat de Bootcamp bij Full Press ook nog eens zo leuk maakt is dat we niet altijd op dezelfde plaats trainen. We wisselen zo nu en dan eens van locatie (binnen Oud-Beijerland). Ieder locatie heeft zo zijn eigen charme en trainingsplan. Elk kwartaal wisselen we naar een ideale spot.

 

Hoe dan ook, het is nooit saai bij de Full Press Bootcamp!

 

Kom je binnenkort een proefles meedoen?

Vraag en antwoord

 

Hoeveel kost een Bootcamp?

De eerste keer mag je gratis een proefles komen meedoen. Daarna kost een 10-rittenkaart €95,- inclusief btw. Wel kan je ervoor kiezen voordelig een abonnement te nemen van €39,50 per maand (maandelijks opzegbaar) of €35,- per maand (na 1 jaar, opzegbaar).

 

Hoelang is een rittenkaart geldig?

Een rittenkaart blijft 1 jaar lang geldig na aankoopdatum.

 

Hoevaak mag ik Bootcampen met een abonnement?

Met het Bootcamp abonnement mag je tot 3x per week komen Bootcampen als je wilt.

 

Hoelang duurt een Bootcamp les?

Deze duurt 60 minuten.

 

Waar wordt de Bootcamp gegeven?

De lessen worden gegeven op diverse locaties in Oud-Beijerland. Voor de variatie wisselen we deze locatie door het jaar heen af. Zo zijn wij te vinden naast de kerk De Open Hof, bij de Oude Tol, naast het politiebureau en bij CreActief.

 

Hoelang moet ik een trainingsschema aanhouden?

6 tot 8 weken. Je moet jezelf de tijd geven om de oefeningen en bewegingen te leren, maar daarna vooral ook het resultaat te maximaliseren. Wissel jij elke training van andere oefeningen, dan krijg je wel nog steeds meer uithoudingsvermogen door het blijven te bewegen, maar je wordt niet beter in de oefening. Ik leg het bovenstaande even uit in een voorbeeld van muziek. Ga ik 1 les volgen in piano, leer ik geen piano spelen, ik leer wel iets over muziek. Vervolgens ga ik de volgende dag 1 les volgen in trompet, ik leer wederom iets over muziek maar kan geen trompet spelen. Daarna speel ik de gitaar, wederom leer ik zeer weinig.

 

Stop dus niet te vroeg met jouw trainingsschema, maximaliseer resultaat en wissel na 6 tot 8 weken! De wissel doen we om te voorkomen dat je een plateau bereikt, het lichaam opnieuw te triggeren adaptief te zijn en het leuk en variërend te houden. 

 

Bij de Bootcamp houden we 2 maanden lang hetzelfde thema aan, maar wisselen wel elke maand van oefeningen. Zo blijf jij doelgericht te werk gaan en heb je ook nog genoeg afwisseling.

 

Welk BTW tarief hebben de Bootcamp lessen?

Het geven van gelegenheid om te sporten valt onder het 9%-tarief.

 

Kan ik ook een privé Bootcamp les nemen?

Ja zeker. Wel zullen we samen een afspraak moeten maken om te kijken naar jouw locatie. Deze les kan je zelfs vullen tot 20 deelnemers! De prijs is wel in overleg.

 

Zijn de Bootcamp lessen aftrekbaar?

De Bootcamp les kan aftrekbaar zijn. Echter als bedrijf zijnde moet je het dan ook aanbieden aan jouw werknemers. Ben jij een bedrijf dat graag de gezondheid van jouw personeel en jezelf vooropzet? Dan kan je ook kijken naar de Bootcamp lessen op locatie. Die zijn zakelijk aftrekbaar.

 

Helaas gaat de aftrekpost nooit door voor ZZP ers, VOF's en BV's zonder werknemers.

 

Voor welke leeftijden is de Bootcamp?

Ik heb deelnemers vanaf de 20 jaar tot in de 65+. Het is een hele diverse en gezellige groep, uitlopend van leeftijd maar ook van sportniveau. Iedereen wordt uitgedaagd in de gegeven les. De leeftijd is vanaf 16 jaar tot in het verre pensioen leeftijd.

 

Kan ik de Bootcamp lessen volgen in mijn zwangerschap?

Dat kan zeker. Dit kan minstens tot 6 maanden zwangerschap. Daarna is per individu verschillend en moet je kijken wat het fijnst voor jou is. Neem waar nodig in de les een stapje terug. Spring oefeningen vervangen we in de les voor oefeningen die jij wel kunt doen.

 

Het is goed om tijdens de zwangerschap minimaal een half uur te bewegen. Zwemmen, fietsen, yoga en fitness zijn de populairste manier om bezig te blijven en hebben de minste risico. Of misschien een personal training, dan is alles op maat gemaakt.

 

Vermijd contactsport, alles waarmee perongeluk iets tegen de buik kan komen of waar je makkelijk van kan omvallen.

(Fit Boxing)

 

Drink genoeg water tijdens het sporten en wanneer je merkt dat je er doodmoe van wordt, moet je rustiger aan doen of ermee stoppen. Doe in ieder geval niet zwaarder trainen dan voor de zwangerschap.

 

Vanaf welke leeftijd is de Bootcamp / buiten fitness?

Onder de 18 jaar is het verplicht dat jouw ouders toestemming geven. Zelf kies ik ervoor dat je minstens 16 jaar moet zijn voor de Bootcamp. Het idee is dat je goed wordt aangepakt en serieus omgaat met het materiaal en jouw lichaam. Ben je daar nog niet aan toe, dan is het beste wat je kan doen; lekker buiten sporten, voetballen, basketballen, skaten, etc. Blijf in beweging.

 

Wat moet ik meenemen naar de sportles?

Je kan prima een uur sporten zonder te drinken, maar vaak is het toch wel prettig. Neem dus een flesje water mee. Een handdoek is niet verplicht, maar het is wel fijn als je af en toe je zweet weg kan deppen. En wat de hygiëne betreft is het geen overbodige luxe om op jouw eigen handdoek te liggen als barrière tussen jou en de mat.

 

Voor de rest als je gaat sporten is het altijd belangrijk in sportkleding en sportschoenen te komen trainen. Een spijkerbroek beweegt eenmaal niet zo lekker en zou alleen maar kunnen scheuren. De sportschoenen zijn ook vaak gemaakt om meer reactief te kunnen bewegen en daarmee dus duurzamer.

 

Hoe vaak zou ik moeten sporten?

We hebben de NNGB-norm (Nederlandse Norm Gezond Bewegen), de Fitnorm en de Spiernorm.

 

NNGB-norm; ieder Nederlander zou minstens 5 dagen in de week 60 minuten matig intensieve lichaamsbeweging moeten hebben. Dit hoeft niet aan één stuk door, maar minimaal wel in blokken van 10 minuten. Het gaat hier om stevig doorwandelen of fietsen en voelen dat jouw hartslag wordt verhoogd. Dit is de bare minimum wat je zou moeten doen.

 

Fitnorm; de Fitnorm is een stap verder gekeken. Om aan jouw gezondheid te werken zou je 3x in de week intensief moeten sporten van 50 minuten. We hebben het echt over trainingen, bewegingen, oefeningen, waarbij je niet meer in staat bent te kunnen praten en de hartslag eens flink omhoog drijft. Zo blijft jouw hart jong en fit. De dag dat je een high intensity workout doet, streep je ook gelijk één van de dagen af voor de NNGB-norm.

 

Spiernorm; de Spiernorm geldt voor iedereen, alleen voor ouderen is het nog belangrijker om soepeler de pensioen in te gaan. Bij de Spiernorm hebben we het dus over krachttraining. Oefeningen om de spieren en botten te versterken. Iedereen zou hierin minstens 2x per week oefeningen moeten doen voor de borstspieren, rugspieren en benen. Voor de ouderen is het ook belangrijk in dezelfde training te werken aan de balans en lenigheid. Een krachttraining kan ook vallen in een high intensity workout en valt deze training dus samen met de Fitnorm. Een voorbeeld hardlopen valt onder de Fitnorm, maar is geen spier en bot versterkende workout. Bij een Bootcamp / buiten fitness, wisselen we steeds tussen kracht en uithoudingsvermogen.